Då var jag här :)

Ja då var det dags att blogga då. Fast jag har en blogg på blogspot men jag kände att den började på att bli lite tråkig faktiskt. Så därför ska jag prova på den här sidan, verkar som om att det är roligare här iaf . Det återstår att se :)
Ja det är ju lite klurigt att hitta en namn till bloggen så det fick bli Malin utan S. Varför det blev så är för att när jag träffade min nuvarande pojkvän för ett x antal år sedan så presenterade jag mig så. Det blev; Hej! Jag heter Malin, Malin utan S. Haha! Jag vet inte än idag vad det kom ifrån men jag får höra det än från han :) Faktiskt så tror jag att det till och med var en bra raggningsreplik ;) Han är ju kvar än :D Janne heter han förresten, ja döpt Janne också. Han hade en finsk pappa och där i Finland kan man heta Janne och inte Jan. Så Janne är namnet på karln min :) Vi har faktiskt varit tillsammans i över 6år nu :-O Jag har nästan lite problem att säga det ibland. Känns såå himla länge. Jag var bara 15år när jag träffade honom ^^ Men faktiskt så älskar jag honom och vi har gått igenom jobbiga perioder tidigare och det tror jag har stärkt vårat förhållande :) Jag kan ju fortfarande ha skoj, jag är ute med mina vänner på krogen, har åkt på hultsfred också. Det jag menar är alltså att man inte behöver sluta leva bara för att man har en pojk/flickvän :) Man mår inte bra av att sitta ihop, tro mig, jag vet :)
Jag kommer alltså från en mindre ort i gästrikland, Hofors. Där bor jag än om nån frågar mig nästan. Haha! Nä men jag bor alltså nu i Långshyttan med Janne sen tre år tillbaks ca. Långshyttan ligger 2,5mil från hofors och det ligger till och med i Dalarna. Hofors ligger alldeles vid gränsen till dalarna så det är väl inte så konstigt. Så när jag fick mitt körkort i mars när jag var 18år så flyttade jag på en gång. Det var naturlig att jag skulle flytta till honom för han köpte ett hus året före i långshyttan så det var ju givet att det blev jag. Men nu på senare tid så skulle jag inte klaga på om flyttade till Hofors. Är ganska hemmakär om jag ska vara ärlig :) Men jag tycker om huset vi bor i, det hade kunnat legat i Hofors bara. Haha! Men det kommer nog dröja för Janne jobbar i Hedemora vilket är 2mil från långshyttan och skulle vi då flytta så får han iaf 4,5mil till jobbet. Men det vore perfekt för mig för jag jobbar i Hofors :) Men men. det där är en sak vi får se sen :)
Jag och Janne bor faktiskt inte helt själva, vi har två katter också :) Mysak och Melker. Mysak, nu när jag verkligen sitter och tänker så tror jag att han kanske till och med är tre år, tre lr två är han. Måste undersöka det sen. Melker är vårat senaste tillskott. Han är fyra månader bara :) En jätte go kattunge faktiskt. Mysak har jag och Janne kommit fram till att han är för smart för att vara en katt. Men han är go på sitt sätt iaf. Har bilder här på dom :)






Mysak är som sagt äldst och Melker är en lillskit än :)
Men nu har berättat lite om mig. Är sjuk för tillfället så jag ska lägga mig i soffan och försöka kurera mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0