Fortsättningen blir här

Jag kommer som sagt att fortsätta skriva blogg på den här sidan :)
Jag är som sagt 21år och jag älskar att ha skoj. Jag skrattar för jämnan, då menar jag skrattar också. Får ofta ont i käken för jag har skrattat för mkt :-P Tårar är inge ovanligt när jag verkligen skrattar. De sägs ju att ett skratt förlänger livet, så jag bör ju bli ganska gammal om man ska tro på det. Hehe!
Jag jobbar som vikarie i hofors som personlig assistent, hoppas på ett fast jobb till hösten. Men det ser inte så ljust ut, men hoppet är det sista som lämnar en, right?
Har jobbat hela sommaren, det är ju så man får göra när man är vikarie. Jobba när andra har semester och njuter. Hehe! Men som det är nu med lågkonjuktur så får jag vara glad över att jag får jobba faktiskt :)
Twilight, bästa filmen ever! Hoppas ni alla har sett den. Jag visste inte att den fanns typ. Men jag och P:zzon, en tjej som egentligen heter Emelie :P skulle hyra film här om dagen och så såg vi den där. P:zzon sa att alla sagt att den är bra så jag tänkte fine, vi kan väl ta den då. Jag visste inget om den och hon sa att det var typ romantik å så, är ju inte så jätte förtjust i sånt så jag hade inga förväntningar liksom. Men.. Fy faen! Så jävla bra film.. Den är den bästa jag sett på flera år! Handlar om en vanlig tjej och en kille som visar sig vara en vampyr. Så bra, såå bra :) Inte alls jag hade tänkt mig. P:zzon sa att det är en trilogi så det betyder ju att det blir två filmer till :D Längtar som satan efter andra filmen. Den här kom ju ut förra året tydligen så den andra borde ju vara på gång :) Är kär i filmen, i Edward med ;) Så mystisk, man faller pladask. Jag iaf. Haha! :) Fin berättelse. Se den om ni missat :)
Jag var på kalas igår. Pappa fyllde 48år och min bror, Markus fyller imorgon så han blev firad också :) Trevligt. Men kände inte så mkt smak på fikat eftersom jag är så förkyld :/
Hjälpte min kompis Madde med en grej igår också så det var fullt upp hela dagen. Nä om man ska kolla lite om det går att fixa med bloggen med färger och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0