Ännu en fredag

Ännu en fredag är här :) Idol har precis börjat så jag sitter och kikar på det medan jag skriver här.
Jag anser att Erik ska vinna. Han har ett sånt klös i rösten :D
Min karl och båda katterna ligger och sover, sociala va? :P Men vad gör man. Janne fick inte så mkt sömn inatt.. Men han klev av jouren idag så han behöver väl ta igen sig, och katterna.. De är lata. Haha! 
Imorgon blir det nog lite alkoholintag:D Det känns som att det var hur länge sen som helst så det ska bli skoj :) Blir i hofors som vanligt, vi tänkte nog gå på Mona Lisa, få se hur det är där. De säger ju att det är bättre där än på depå så vi får se. De har biljard, kan nog bli skoj! :)

Skoja inte att jag blev väckt imorse :P Först så när janne skulle till jobbet, då ringer ju alla alarmen, sen så ringde jobbet och undrade om jag ville jobba.. Men jag njuter av ledigheten :P Sen så fick jag sms.. Så då gav jag upp. Hehe! Klev upp mellan 9 och halv 10 :P Inte så tidigt men det kändes som om att jag ändå inte fick vakna av mig själv. Hehe! När jag tittade ut då så snöade det ! :D Men nu är det ju typ för varmt så nu försvinner det igen  :( Får aldrig snö.. Men men, nån gång kommer det väl, annars så får man ju åka till snön då ;)
Skjutsade syster idag till sandviken för att köpa en julklapp till mamma, en ny vinterjacka. Mamma blev jätte glad :)
Men nu längtar jag tills imon. Ska dricka vitt vin tror jag, mums! :)
Nu är det dags för kika vidare på idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0