=)

Howdy! :P En vecka har gått igen då.. Har jobbat massor och så har jag faktiskt hunnit varit ut och festat :) Hade ganska skoj först men sen så gick vi till mona lisa och där var det inte så skoj :/ Hade tydligen varit mkt folk på depå också :P Men men, sen gjorde det inte bättre på natten när Janne spydde ner P:zzons soffa. Då var jag matt! Inte kunde han ta reda på det heller eftersom han hade druckit en aning för mkt.. Så vi fick med oss liite tvätt hem sen som vi tvättade upp åt henne. Var det minsta vi kunde göra. Hehe! :)

Idag ska jag på skojheter med, ska på julbord och julshow med jobbet i hofors :) Ska förhoppningsvis hem till en vän innan och kanske ta en hutt ;) Så det kommer nog bli skoj ikväll :D Janne kör också så det blir bra det. Synd bara att jag missar idolfinalen:/ Men jag hoppas Erik vinner iaf :)

Nu har jag inte tid med det här nå mer.. Alldeles för mkt att göra :) Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

självklart Malin att du hinner hem hit på en hut den står klar när du kommer ;)

2009-12-11 @ 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0