God Jul

God Jul på er alla :) Hoppas ni får en väldigt bra dag med nära och kära.

Igår så hade jag, Janne och P:zzon uppesittarkväll. Vi spelade bingolotto.. Men vann ej :/ Så åt vi skinksmörgås och gröt och grejer. Jätte mysigt :) Öppnade våra julklappar från varandra också. Jag fick en apa som blåser luft. Den är alltså till för att torka naglarna när man har målat dom :D Skit rolig. Sen fick jag också en hjärtformad liten stekpanna som jag kan steka ägg i så ser de ut som små hjärtan :) Tack P:zzon! Av Janne fick jag en fin tröja. Vi skulle bara köpa nå litet eftersom vi har köpt nintendo wii till varandra i julklapp :D Plus att vi har beställt en soffa :) Så jag känner mig helnöjd. Skoja inte att Nintendio Wii är skoj!! :) Vi köpte Super mario spelet. Precis som gamla tider fast modernare då. Jätte skoj! Jag och P:zzon skulle kunna spela jämt känns det som :)

Nu sitter jag på jobbet. Jobbar extra hos habbarna. Jag började kl 10 och ska jobba till kl 19 ikväll. Då ska jag fira jul :) Ska åka först till pappa och eva. Kanske få lite mat ;) Sen ska vi avsluta dagen hos mamma. Janne är ledig så han är hos sin mamma nu på dagen medan jag jobbar. Finns inte så mkt att göra nu på jobbet. Kollar på Pippi på de sju haven nu som går på 4an:)

Men God Jul på er alla och ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0