Hej mitt vinterland

Nu är jag här ! :) Det har kommit flera dec snö här nu sen i måndags-tisdags. Så härligt! Slippa regnet, ja tack!
Så i tisdags så kunde vi inte hålla oss något mer. Jag drog till hofors fullt påklädd och hämtade upp Marie, P:zzon och Lotta och så drog vi ut och åkte bob bakom bilen. Såååå himla skoj! :D Har lite bilder på kameran, lägger in dom bilderna sen :) Så vi måste snart göra om det igen.. Vi åkte till och med med två bobar bakom bilen, funka riktigt bra :D
Sist jag skrev så skulle jag på julbord och julshow med jobbet.. Måste säga att det blev då lyckat! :D Jag hann ner till Jenny innan och tog en grogg, plus att vi fick se deras nyköpta hus:) Blir lite avis:) Sen så skjutsade karlarna upp oss till folkan där vi skulle vara. Blev en cider till maten där och sen en drink efter. Sen fortsatte det bara. Haha! Fanns ju bar så ;) Men vi hade riktigt skoj! Julshowen var också bra! Fick sig några skratt :) Sen efter vart vi liite sugna på att dricka mer så då fick vi skjuts ner till Mona lisa. Där provade vi alla möjliga drinkar. Skit goda var de flesta. Mycket folk blev det också så det var faktiskt roligt den här gången :) När vi kom dit så var det bara jag och Jenny typ :P men som sagt det kom ju folk sen. Riktigt lyckad kväll :)
Sen har det väl varit mycket jobbande nu då. Men är ledig nu hela helgen :D Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men måste nog köpa de sista julklapparna, nästa vecka är det ju JUL :) Lite tråkigt att jag kommer jobba från kl 10 till kl 19 på kvällen på julafton bara :/ Hoppas jag är ledig nästa år, det var längesen känns det som ^^
Håller på med mat nu, det kommer bli stekt kött, pommes frites och bea. Mums! Så nu har jag inte riktigt tid att skriva mer (:

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för en skit rolig kväll måste göras om snart igen tycker jag..kanske en spel kväll med gubbarna och ett glas vin eller två? :)

2009-12-19 @ 16:14:03
Postat av: Malin

Ja det tycker jag låter som en bra ide :D Det måste vi göra :)

2009-12-19 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0