Melker är hemma

Min bebis är hemma igen :D Hade fan nästan gett upp hoppet. Han kom hem precis vid kl 18 :)
Men alldeles svart :/ Så antagligen har han suttit fast någonstans stackarn.. Han är ju aldrig ute i 6timmar självmant. 10 min åt gången räcker för honom. Så nånting gick snett men vad får vi nog inte veta.
Jag har gått och letat runt hela kvarteret efter han idag och vid 17 tiden (så känslig som jag är) så började jag grina faktiskt. Hehe! Men han är min bebis. Väldigt speciell för mig. Det är bara Melker som jag vet som älskar att bli klappad på magen t ex. Man hinner ju tänka ganska mkt på 6timmar, för han var borta i 6timmar. Men han gjorde det bra iaf, Mysak var borta i två veckor en gång han. Då var han tanig för han hade vart instängd nånstans han med. Usch!
 Jag är sååå glad :D Nu får han inte gå ut nå mer :P Haha! Jodå, men jag kommer vara nervös :S
Älskar mina missar som om de vore mina barn :) Hemma igen iaf. Han ligger och tvättar sig nu, det behövs :P Han skulle kanske få sig ett bad, men han är lite skakig nu så det känns dumt att göra det nu när han redan har varit på "äventyr" idag kanske.. Lite senare kanske :)
Lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0