Nu är det jul här i vårt hus

Är så mysigt här hemma nu,

när man har tagit fram julgrejer :) Stjärnor och ljusstakar i fönstren mm. Så mysigt :)

Nu är jag äntligen lite ledig :) Skönt, börjar med att kliva upp tidigt :P Janne fick sovmorgon så vi klev upp vid halv 9 och åt frukost tillsammans. Nu så är det bara jag och missarna hemma, undra vad vi ska hitta på? :) Kanske ta en lång dusch, lr så länge varmvattnet räcker :P Det är det som är lite tråkigt att bo i hus, i lägenheter finns det ju hur mkt varmvatten som helst, men icke här :P Men det funkar iaf. Det finns ju iaf varmvatten, får vara glad för det lilla ;P

Idag ska nog jag, p:zzon och Emilia åka till storvik :) Det är nattöppet ikväll, typ marknad då. Det ska bli skoj :) Var längesen man träffade Emilia så det ska bli roligt :) Det börjar kl 18 så jag hinner väl fixa lite här hemma först.. Kanske ska börja göra mat nu redan, slipper jag sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0