Loong time..

Ett tag sen kanske :P Har inte riktigt haft tid men nu kan jag skriva några rader :)
Kan börja med att det var halloween i helgen så då var det ju naturligtvis folkan i hofors. Så det blev fest hos P:zzon. Jag bestämde mig för att bara dricka grogg den här gången.. Men ack det skulle jag inte gjort :P Jag deckade i en tim ca. Haha! Jag blev så borta så jag kände bara att det ända jag kan göra är att lägga mig en stund. Skoja inte att P:zzons säng var skön då :) Men ändå drack jag inte mkt men men.. Jag är ju inte van vid att bara dricka sprit så. Men jag blev då pigg i tid så vi kom då alla upp till folkan. Hade faktiskt riktigt skoj där :) Dansade och dansade :)
Sen så är jag enligt på papper Anställd idag. Så härligt :)
Har jobbat idag. Jobb imon också.. Nu ska jag kika på Vem kan slå Filip och Fredrik. Så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0