Mys för mig själv ikväll

Idag när jag var ledig så tänkte jag att idag kan jag ju sova länge :) Men vaknade kl 10 redan :P Men jag var ju pigg så då gick det ju bra. Så då började jag med att byta sängkläder och tvätta de gamla sängkläderna. Sen fortsatte jag med att dammsuga och torka golv i hela huset och sedan plocka undan grejer. Sen så åkte jag och handlade lite som behövdes. Katterna behövde mat upptäckte jag igår :P De hade bara en full matskål kvar så det var ju givet att handla idag. Passade då på att handla lite gotta till mig själv tills ikväll :) Så jag har gjort en massa idag och var klar innan klockan ens var 13 ^^

Janne ska till en kompis ikväll och umgås och dricka lite öl och äta kräfter :P Förstår inte hur man kan tycka dom är goda.. Usch! Men men :) Skönt att han ska umgås med Dennis. Janne och hans vänner är inte så mkt för att umgås så det är roligt när de väl gör det :) Nästan lite skönt att få vara själv också, men bara nästan :P 
Så eftersom jag ska upp och jobba imon, (börjar 7) så tyckte jag att jag bara kan vara hemma ikväll. Så jag har köpt Julmust, chips och choklad som jag kan mumsa på ikväll till Idol :) Skoja inte att jag har längtat efter julmust! Äntligen har de börjat sälja igen :) Gott Gott!

Så nu blir det inte mkt mera rus idag för mig. Har gjort mitt så just nu sitter jag i soffan med datorn i knäet och njuter av att inte göra någonting :)

Räknar ner dag för dag nu också.. Nu är det 13 dagar kvar tills vi ska gå på den underbara bion. Twilight och New Moon under samma kväll. Kan inte bli bättre. Bilden här under är från första filmen.. Just den scenen är så fin. Ni som sett den förstår nog :) Det är en sån vacker berättelse och då har jag bara sett första filmen och bara läst första boken. Kommer läsa andra boken först efter att jag sett andra filmen. Tror det är bättre :) Har de tre första böckerna står här i bokhyllan. Ganska svårt att hålla sig. Jag har smygläst typ 20sidor i andra boken. (NewMoon) Så det jag vet är att Bella fyller 18 år och Edward och hans familj ska fira henne.. Sen vågade jag inte läsa något mer :) Men såå fin berättelse. Längtar till sista filmen redan fast ändå inte :)




Här är en bild på vårat hus från vägen då :) Ganska gulligt litet hus vi har. Jag trivs bra i huset men kanske inte på orten huset ligger i ;P




Det Snöade här igår ! :D Kom faktiskt ganska mkt. Men det är borta idag igen. Men det har snöat iaf ;) Provade att släppa ut lillmissen Melker. Han har ju knappt sett regn. Så när han sprang ut och upptäckte att det var snö på trappan så hoppade han fort ner på gruset! Sen när han såg all snö som låg och de stora snöflingorna som kom ner från himlen blev han helt chockad. Så han skuttade in fort som satan igen :) Haha! Det var en syn. Han sparkade bra med tassarna när han kom åt snön på den lilla stunden han var ut. Haha! :) Sen satt han sig i hörnet i hallen och såg helt chockad ut. Go killen :) Han är inte så mkt för att vara ute Melker. Det är bra ;) Så han är min lilla goskille när jag vill medan Mysak är min gospojke när han vill :P

Så, nu har jag skrivit av mig lite :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Flytta huset till Hofors istället ;P

2009-11-08 @ 11:34:21
Postat av: Malin

Haha! Ja man skulle ha gjort det :) Haha!

2009-12-03 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0