Vart är snön?

Härmed efterlyser jag snön! Längtar tills det blir lagom kallt, 5-10 minus och ganska mkt snö :) Vill slippa detta blöta väder. Såå boring! Får hoppas det kommer snö snart.

Har jobbat idag.. Vi åkte till valbo och kikade lite :) Så dagen gick fort. Skönt. Hittade lite grejer oxå ;) Imorgon är det dags att jobba ett dygn. Vet inte riktigt om jag är taggad men det kommer nog gå undan iaf får jag hoppas :) Ska städa och tvätta kanske.
Blir ledig äntligen på torsdag! Ledig en dag den här veckan bara och jobbar imorgon dygn och tis-ons kväll sen blir det ledigt så det bara smäller om det ! :D Visst jag trivs på jobbet men det är ändå skönt att vara lite ledig ibland :) Blir ledig i 6 dagar, great!

Nu är det dags att sova snart. Ska börja fixa med kvällsrutinerna sen blir det skönt att hoppa i sängen med gosJanos och missarna. Älskar dom!


Kommentarer
Postat av: P:zzon

Är du verkligen helt säker på att du älskar dom? Jag menar, Mysak Melker och Janne? De är ju bara weird hela bunten :P Tror det pågår något i deras hjärnor som får dem att bete sig underligt och väldigt roande ibland.. Men ja, vad vet jag? :P PUSS!

2009-11-29 @ 03:23:29
Postat av: Malin

Haha! Ja vem vet vad de där är för några. Haha! :P

2009-12-04 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0