Brrr!

Gud vad kallt, nu är det cirka -3 grader ute, Brr! Frost ute, fint men kallt. Och varför jag är vaken nu är för att jag har skjutsat älsklingen till jobbet :) Han ska kliva på jouren idag så då vill han inte att hans bil står kvar på jobbet eftersom det brukar vara inbrott i bilarna där ibland. Så jag har skjutsat honom men nu så ska jag gå och lägga mig strax igen (: Jag ska ut och jobba natt så jag måste ju sova lite nu så jag orkar vara vaken hela natten :)



Kan ju berätta lite om
vad jag gjorde igår. Först åkte jag till Hofors för att uträtta lite ärenden på jobbet och så. Sen så tog jag och P:zzon mamis Felicia som är snart 6månader btw, går så fort :) Så vi var lite barnvakt så mami fick lite freetime ;) Gick bra, vi var till min mamma en sväng och hälsade på sen så gick vi en jäkla långpromenad runt hela Hofors :) Felicia var så snäll och sov under hela promenaden typ :) När mami var hemma igen så gick vi dit och lagade lite mat tillsammans och kollade sen på Idol. Kollade på det här nya programmet Inlåst också som gick på tv4 igår. Lite intressant. Sen åkte jag hem och kröp i säng med mina pojkar :)
Melker är irriterat i ena ögat förresten :S Såg det igår när jag kom hem, han kan titta men det hänger inte riktigt med och det verkar klia för honom för han höll på ganska mkt med det igår. Men idag ser det lite bättre ut, jag baddade med lite vatten igår också :) Så det är nog ingen fara för jag ser inget som verkar skumt så.

Nu vill Mysak ut, han går och gormar här :P Så jag ska släppa ut honom och sen blir det sängen för mig och Melker :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0