Glömt att berätta :)

I måndags så jobbade jag kväll. Janne slutar ju alltid kl 16 så han var ju hemma efter 16tiden. Så skickade han ett mess till mig medan jag var på jobbet och sa att jag skulle komma hem på en gång när jag slutade. Det hade jag ju tänkt ändå, men han ville väl bara vara säker. Så jag blev lite nyfiken.. Sen när jag väl kom hem så hade han tänt ljus och poppa popcorn och sen stod det en jätte fin bukett blommor på bordet :) Det var röda rosor och vita blommor, jätte fin bukett :) Sen så var det ett kort i blommorna och där stod det; Grattis till jobbet älskling. Så jäla go :) Så tack älskling för att du finns ♥

Jag sov iaf till kl 13 idag :-O Men skönt det. Jag ska ju jobba natt så då är det ju bra att jag har sovit :) När jag vaknade så hängde jag in tvätt och satt på en tvättmaskin och sen kom dammsugaren fram :) Så nu ska jag hänga tvätten och sen ska jag nog torka golven också. Skönt när man har städat :) Har käkat lite lunch också. Vi gjorde egna köttbullar i förrgår och det var kvar. Såå gott :) Ska aldrig äta köpta köttbullar tror jag. Mkt godare med hemmagjorda :)
Men nu ska jag fixa lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0