Mitt nya hår :)

Såhär blev håret efter att jag klippt och lagt i slingor :) Var till frissan i tisdags så det är 6dagar sedan nu. Jag känner mig ganska nöjd faktiskt. Klippte inte för mkt och så är det näst intill svarta slingor :) Håret är bra men sen kan man ju diskutera hur den personen ser ut som håret sitter på ;P








Gick upp före kl 9 imorse, för jag förbereder en julklapp till en person som kanske kan läsa det här :) Det blev inte som jag tänkt mig men det får duga iaf :/ Det blir ju ändå av liksom.. Ni fattar inget va ? :P Men det blir en rolig överraskning iaf, synd jag ska vänta ända till julafton bara tills jag får ge det till personen.

Dags för jobb idag igen, börjar kl 15.. Men det funkar. Ska faktiskt till kontoret innan och skriva på MITT anställningsbevis ! :D Så häftigt. Så idag kommer jag ju kunna säga riktigt att jag är fast anställd, Yeah! :)

I helgen så gjorde vi lite smått och gott jag och Janne :) I fredags så var vi bara hemma och myste framför tvn. Åt popcorn och kikade på Idol. Sen lördagen jobbade jag då :P 15:22. Så då passade Janne på att åka till biltema och jula med en kompis medan jag jobbade :) Sen efter jobbet så umgicks vi med P:zzon, Jenna och Ante. Vi åkte hem till Jenna och Ante. Fick kladdkaka, mums :) Sen såg vi filmen Barnhemmet, Tyckte inte P:zzon om :P Hehe!
Igår (söndag) så drog vi till valbo och köpte en ny tvättmaskin :D Härligt, me like! Tvättade lite igår kväll :) Så köpte vi också dop present eftersom vi ska på dop nu till helgen. Sebbes barn Agnes som ska döpas :) Men det är en bit dit, fredriksberg ska vi till (tror jag?) och det tar nog iaf en timme dit tror Janne. Jag har aldrig varit där så det blir spännande för Janne har aldrig heller vart där. Så om vi hittar det får vi se :P

Men nu är det dags för frukost. Så jag hinner göra nått innan jag måste åka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0