Semester

Jag har haft en liten semester härifrån i en vecka nu :P Hehe! Grejen är att jag har prioriterat min bok som jag läser :O Jag brukar aldrig läsa, brukar inte ha tid till det så då vart det att bloggen fick vänta :) Hehe!
Det är Twilight boken jag läser :D Därför prioriterar jag den ;) Haha! Jag har köpt de tre böckerna som finns i serien, finns en fjärde också. Så jag har lite att läsa :)
Kryssningen gick bra, vi hade riktigt skoj :) Började dricka innan vi klev på bussen och slutade dricka på natten på båten. Vi sjöng karaoke dansade och drack och umgicks, riktigt skoj :) Var inte bara gamlingar heller :)
Igår var P:zzon här, vi rensade på vinden, skoja inte att det behövdes! Så nu är det bara att köra iväg skräpet till tippen :) Jag och P:zzon ska göra det imon tänkte vi :) Vi gjorde mat också igår, god mat. Inbakad fläskfile och potatisgratäng. Mums! :)
Idag har jag jobbat bara.. Sen så gjorde jag ungsstekt falukorv när jag kom hem, gott det med :) Godare än vad jag kom ihåg faktiskt.
Nu sitter jag och bara längtar efter att få läsa så jag ska nog göra det. Har ju sett första filmen så första boken känner man ju igen ganska bra. Lite olikheter är det ju. Bestämmer mig sen när boken är slut om den är bättre än filmen :) Men nu drar jag, Tjing!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0