Sleepar över hos P:zzon



Hej hopp !
Lite sent men det är för att jag ska sova hos P:zzon inatt. Btw, visst är hon fin på bilden? :) Liite alkohol i blodet kanske men så söt så ;D Min sötlök ;)
Har vart på kurs och jobbat idag.. Och varför jag sover hos P:zzon är för att snälla Malin ska följa med henne imon när hon ska till frissan, kl 9 ! :P Så därför känns det en aning skönt att sova kvar här (:
Idag på jobbet så träffade jag en jobbarkompis som oxå är frälst i twilight filmen. Och hon höll på att läsa böckerna nu, var inne på den tredje och hon sa att jag bara måste läsa dom. Hon sa att de är mkt bättre än filmen. Så nu har jag beställt dom! :D Längtar! Jag brukar dock inte läsa böcker men jag tror nog att jag kommer läsa de där faktiskt. Det är ju twilight! ;) Har nog aldrig så gärna velat vara en vampyr ;) Mums!
Nu är det en dag kvar om man tänker på att klockan är efter 00. Till kryssningen :) Nice!
Nu är det dags att vara social igen (:  

















Kommentarer
Postat av: P:zzon

Tack frugan, tack :)

2009-10-06 @ 01:01:58
Postat av: Jenna

Va söt lilla P:zzon va :)

2009-10-06 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0