Ännu en onsdag är här

Hej hopp igen :)
Ja i måndags så firade jag och Janne förlovningsdag. Vi hade jätte mysigt :) Så den dagen blev lyckad :)
Igår så var jag med P:zzon. Vi tog en vända till min mamma och hälsade på och sen till Jenna med. Sen blev det kebab på rondellen, Gott var det kan jag lova. Vi såg också nya Transformers, skit bra var den. Vi grinade en del där ett tag bara. Haha! :) Men mkt glädjetårar var det iaf.
Idag känns det som att det är en mysig höstdag, mulet och lite kallt. Känns mysigt :) Jag längtar efter vintern nu, till all snö :) Så man får klä på sig lite. Hehe!
Idag så har jag lite beslutsångest. Om jag ska åka till sandviken nu eller om jag ska strunta i det. Behöver köpa lite presenter. Sen så ska jag iaf på kalas hos Jenna och få god smörgåstårta ;) Ska bli så gott så! Sen ska jag ut och jobba natt.
Så frågan är ju, ska jag ringa och väcka P:zzon och säga åt henne att göra sig klar för att åka till sandviken eller inte? Hmm.. För hon måste ju med, så jag slipper åka själv. Hehe! Men jag ska nog ta och duscha så får vi se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0