Godkänd

Har kikat klart på wallander-Tjuven för ganska längesen nu. Men den var helt okej faktiskt (:
Skulle vilja se en bra skräckfilm! Någon som har förslag på någon bra? Har hört talas om en ganska ny med Liv Tyler. Attans, kommer inte ihåg vad den heter nu men. Sen har jag inte koll alltså på någon ny ^^
Funderar starkt på om jag ska lägga i några lite bredare slingor i håret. Under håret liksom, känner att jag kanske skulle vilja testa med ljusbrunt? Har ju nästan haft blondt i hela mitt liv då. Men har haft svarta breda slingor i underhåret för några år sedan. Så jag tror ljusbrunt kanske kan fungera nu när jag har ganska ljus blondt. Vad tros? :) Vi får se vad som händer. Det jag vet är att jag ska spara ut håret iaf. Har haft typ axellångt hår i flera år nu. Vill ha längre nu :) Men det kommer ju ta ett tag men om man gör nå slingor då så kanske det känns lite nytt =)
Just nu sitter jag och P:zzon och kikar på Lejonkungen 3, klockren film :-D Haha! Har tänkt på det att alla disneyfilmer är mkt roligare nu för tiden när man är äldre än vad de var när man var liten. Dom är mkt roligare nu när man förstår det roliga ;) Finns en film jag skulle vilja se nu som jag inte sett sen den kom ut, och då var man bra liten. Toystory! :) Den borde vara skojig nu (: Ska bara hitta någon som har den... Har ju massa småsyskon men tror ni de har den, nej nej ^^ Så vi får se när jag får tag i den :) Skratt är en av mina stora passioner så därför kan Toystory inte sitta fel ;)
Kanske ska tillägga att man inte är äldre än vad man gör sig. ^^
Nu är filmen
snart slut och jag känner nog att det är dags att borsta gaddarna och sen hoppa ner i min stora sköna säng :) Få se om P:zzon också känner samma sak. En rök innan jag polerar tänderna bara ;)
Natti Natti på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0