Härligt!

Då var man ledig äntligen :) Jobbade hela förra veckan inklusive helgen så nu har jag förtjänat två dagars ledighet känner jag ;) Så nu har jag lite tid att sitta vid datorn igen ^^
Och idag så firar jag och Janne förlovningsdag :) 6år till och med är det. Hehe! Så idag har vi varit tillsammans i 6år och 7månader. Inte dåligt va? Hehe! Janne jobbar till kl 16 så då ska han få lite god mat. Har varit och köpt en blomma också som han ska få :)
20november har No Moon premiär på bio! Uppföljaren av Twilight alltså. Så fort den kommer till gävle är det dags att gå på bio, yee :)
Nu är det dags för en rök, bye! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman!

Såg tt du skaffat ny blogg (: Kul kul!

Haha du har alltså sett twilight ;) Bra va? :D

Om du vill kan jag fixa designen åt dig! (: Bara säga till.. Kram!

2009-09-14 @ 18:35:56
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: P:zzon

Lilla gumman, NEW MOON heter den xP

2009-09-15 @ 23:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0