Helgen slutade i

Hofors :) Det blev ingen kryssning. Så vi åkte till Hamptjärn utanför Hofors, en sjö. Vi fiskade och drack alkohol och grillade. Hade riktigt trevligt :) Sen åkte vi till Jennas syster och överraskade henne :) Så det blev fest där. Sen gick vi till och med till Depå. Det var ju jag, Janne, Jenna, Ante och Mia och Robin och P:zzon som var och fiskade så vi luktade inte mumma efter att vi grillat :P P:zzon åkte och jobbade men resten var på Depå. Vi måste ha sett lite roliga ut ;P Man hade inte de finaste kläderna precis. Haha! :) Men skoj hade vi. Full blev jag också :P

Åh, det måste jag berätta! I fredags så blev jag kallad till kontoret och vet ni vad de ville berätta :D Att JAG ska få jobb! :) Så jäkla härligt att få höra det. Trodde det inte var sant. Tror jag inte har fattat det än :P Så i oktober skriver jag på papper så är tjänsten min :) Så personlig assistent blir jag nu hos en brukare på mira huset. Så himla skönt :) Det betyder att jag kommer ha semester nästa sommar :D Härligt, härligt!
Så jag är ganska lycklig nu (:
Men nu måste jag göra mig i ordning, börjar jobba kl 15 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0