Hjälp?!

Fan, vill kunna fixa om bloggsidan utan att behöva be om hjälp. Har en vän som hjälpte mig med designen sist. Men jag vill kunna klara av det själv.. Men jag fattar verkligen inte en vart jag ska gå i menyn? Vet inte alls hur jag gör! Vart in på kodmallar och grejer men där förstår jag ingenting? Är det där lr?
Ingen som kan förklara vart jag ska gå in på iaf?
Nånting som kanske kan göra det lättare för mig att förstår vart jag ska gå in för att ändra.. Vore gulligt :) ni får en puss i påsk ;D
Det jag vill är att kunna fixa sidan själv, det är säkert roligt när man vet hur man gör :)
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

svårt och förklara.. men du kan ju ta hjälp av designadinblogg.blogg.se där finns det mycket hjälp!! hojta om du behöver hjälp med nå specifikt! :)

2010-04-03 @ 05:57:42
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: Malin

Ah, tack då ska jag försöka när jag får tid :) Ja jag hojtar säkert till ;)

2010-04-03 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0