Långfredag

Ännu en påsk, men denna påsk är jag ledig hela helgen :D Annars har man alltid jobba när man var vikarie. Man tog de tillfällen man fick då. Men nu är det ledigt, nice :D
Idag händer inte så mkt i mitt liv. Vaknade mellan 8 och halv 9, lite tidigt men men. Det är så ljust nu på mornarna plus att jag har två katter som gillar att väcka en :P Mysak vill så väldigt gärna ut på mornarna och det hjälper inte nu att det blir ljust så fort. Han vill ut så fort det blir ljust och Melker blir pigg och vill leka så jag hoppas dom kommer in i det att man faktiskt inte ska börja hålla igång 6 på morgonen :P
Sen har jag vart och handlat lite nödvändigheter som mjölk, Love mjölk;) sen bröd. Kunde ju inte handla nått innan janne kom hem och han kom hem igår kväll. Haha! Känner mig lite dum, att jag lyckats tappat bort kortet (:
Nu så sitter jag i soffan, det är pippi på rymmen på tv. Lite nostalgi :) Man tittade en hel del på pippi när man var liten.
Janne är på jour han, skulle kliva på jouren 12 och han fick jour direkt, så honom ser jag om några timmar. Skönt att ta det lugnt hemma oxå. Ska nog titta på New Moon snart :) Snart så kommer tredje filmen också, längtar :) Så vacker berättelse.

Klockren bild, lr hur? :) Haha!      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0