O_o

Fick liite problem igår när jag höll på och skulle fixa headern.. Fixade en bild på en sida men gick ej att spara den så jag gav upp och stängde av datorn :P Måste väl be rara sofia om hjälp sen när jag orkar igen ;)
Har iaf gjort lite nytta idag, har jobbat, 7-15 :) Sen så när jag kom hem så hade vi besök :O Jannes mamma och conny var på besök, inte dumt :) Var längesen vi hade besök. Ingen som har vägarna förbi här precis. Känns jobbigt ibland att bo här på det viset. Jag är ju ganska social av mig och skulle älska att folk kom förbi. Men nu har jag bosatt mig här så då är det väl så :P
Sen så har vi gjort mat och spelat lite wii (: Imorgon börjar jag inte förns kl 15, inte dumt :)
Nu är det dags för en rök (: Sen mysa ner mig i vår sköna soffa ;)



Kommentarer
Postat av: Jenny

vi ska komma och hälsa på er någon dag malin jag lovar :)

2010-04-07 @ 14:09:22
Postat av: Malin

Haha! Vad snällt Jenny ;)

2010-04-08 @ 17:15:59
URL: http://malinutans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0