Wiiho

Hey alla glada (:
Har sett nu att mitt bloggnamn under headern är borta efter att jag fixade en ny header :P Får se om jag kan lyckas fixa till det igen sen. Har inte tid nu, börjar jobba kl 15 och jag måste laga mat och duscha och fixa innan nu så det får bli sen :)
Dagens lunch blir den härliga falukorven ;D Hehe! Vet inte om det blir mos lr pasta lr vad jag ska göra. Orkar inte göra nå mer avancerat idag.
Imorgon ska jag följa med en kompis till sandviken där hon har uppkörning :D Så spännnade, hoppas hon klarar det. kl 11:30 börjar hon så då ska jag hålla alla fingar och tår :) Kanske blir hon som kör hem sen ;)
Btw, den 30mars hade jag haft mitt körkort i fyra år :O Börjar man bli gammal kanske? Känns så iaf :P
Men nu blir det duschen iaf..
H a  e n  b r a  d a g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0