Eclipse

♥ Vilken film..

                                      
 
Såg den samma dag den hade premiär här i sverige i juni :) Så attans bra. så nu har jag läst tredje boken också. Den var också riktigt bra för man fick reda på mer än i filmen så nu förstår man mer om varför och hur de tänkte i vissa scener liksom (: Så nu får fjärde filmen komma tycker jag, tror dock de inte ens har börjat spela in den. Tror de ska börja i november har jag läst nån stans. Så man får vänta.
Frågan är om jag vågar mig på att läsa boken först lr om jag ska vänta på filmen först som jag gjort med de andra filmerna? We will see :)
P:zzon är i turiket just nu, åkte i tisdags morse. Hon har det bra hon, här hemma är det ju bara kallt nu.
Har haft att göra iaf, i onsdags så kikade jag på film hos Emilia plus att jag fick vara med när hon och Jonna beställde en sista minutenresa till tunisien, riktigt underhållande. Haha! :) Så de åker imorgon, synd man inte kunde följa med, men har man ett jobb att sköta går det ej :/ 
Sen igår så tänkte jag bara vara hemma och kurera mig i förkylningen men ack så fel jag hade. Blev tutbingo med Emilia istället i hammarby :D Trodde vi skulle vinna hela skiten, men nej, inte ens en liten vinst :P Men skoj hade vi :) Sen hälsade vi på tommy en sväng innan hemgång. Det var längesen man såg honom.
Idag har jag och Jenna varit i valbo och gjort det osäkert ;) Ikea, säger bara det. Haha! :) Man måste ha lite spänning här livet ibland ;) Jag shoppade massor kändes det som fast jag bara skulle ha ett par jeans. Hehe! Mer hade jag kunnat handlat också kan jag säga. Var verkligen på shoppinghumör, så det blev lite kläder. tre par jeans och en tröja från cubus och en skjorta och två linnen och ett skärp på gina :) Kanske bara var det, kommer inte ihåg nå mer iaf. ha! Men det är ju så härligt att shoppa inte sant? ;)
Nu sitter jag och myser i soffan. Janne har sin vän sebbe på besök så vi har grillat ikväll och nu sitter de och dricker lite och snackar och skrattar för fullt i köket :) Kul att Janne ibland kan vara med sina vänner. Kan gå långt mellan men det är så de har det hans "kompisliga" :P En annan måste ju typ träffa minst en vän om dagen för att funka :) Hehe!
Ska väl gå och röka nu och se vad de babblar om i köket :)
Tills vi hörs igen, HaDe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0