En helt vanlig torsdag

Idag så har det väl vart en helt vanlig torsdag. Vakande till väckarklockan halv 10, fick ta in pellets det första jag gjorde :S Är såå tråkigt men ett måste dock. Sen så vart det dusch och så gjorde jag ordning mat. Janne har jour så jag gjorde mat till honom. Stackarn har haft 25 utryckningar på en vecka! Han är på den 25 jouren nu :/ Han är ganska trött, tur han kliver av imon iaf :) Sen drog jag upp på Ica och köpte cigg och postade en brev till min gammel farmor i Finland. Tackade för de fina julklapparna osv :) Sen drog jag till Hofors för en lunch hos P:zzon, jätte gott tack för det :) Sen var det jobbet som kallade 15 till 21:15. Gick fort :) Sen åkte jag hem till Janne, hann mysa lite i soffan innan telefonen ringde :P Så nu sitter jag bara och glor på tv känns det som. Är trött så jag borde gå och lägga mig men det är ju jobbigt också :P Haha!
Ska skriva en handlingslista först. Behöver handla lite hem imon. Har inte orkat så vi börjar få ganska slut på mat. Så jag måste väl imon då när jag är ledig. P:zzon behövde också handla så då slipper jag handla själv iaf (:
Men nu är det en rök och skriva handlingslista som gäller sen god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0