Nintendo wii is the shiit!

                                               

Nya Super Mario bros till nintendo wii är fan det bästa spelet jag spelat på länge :) Vi köpte nyss wii och då köpte vi oxå det här spelet. Jag ska säga till er som spelat super mario förr på de äldre tvkonsolerna att det är precis som de spelen, fast mer modernt nu då :) Såå jäkla skoj! Jag och P:zzon har spelat som fan! :D Igår klarade vi ut spelet, trodde vi. Gjorde sista bossen.. Höll på bra länge, några timmar minst sagt :P Sen så när vi var klar så fanns det en till värld, stjärnvärlden. Så nu har vi att spela iaf ;) Janne är på jour nu så jag funderar på att spela lite själv nu :)

Ja Gott Nytt år ska jag kanske säga oxå :) 2010.. Första gången jag skrev det nu, läskigt :P Förr skrev man ju 09. Ska man förkorta 2010 nu med 10 då lr?¿ Mystiskt :P Ja iaf så jobbade jag (som vanligt) på nyårsafton. Men vi hade det ganska roligt ändå. Vi gjorde god mat och efterrätt. Sen åt vi lite godis och kollade på Grevinnan och Betjänten. Så bra :) Jag har typ aldrig sett hela den lr ska man säga brytt mig om att kolla på det. Men riktigt roligt var det :) Men iad så slutade jag 21:15 så då åkte jag ner till pappa och eva, janne var redan där. Så firade vi nyår där. Det tråkiga var att jag var nykter :/ Alla drack utom jag typ så det gör jag gärna inte om. Okej om fler är nyktra men det är bra tråkigt att se alla få dricka och inte jag :P Men vi var ju tvungen att åka hem eftersom det var så kallt. Pelletsen hade inte räckt annars. Men det gick bra. Hade trevligt :)

Här är lite bilder sen vi åkte bob efter bilen :)

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0