Turkiet, Here I come!!

Nu är det klart, spikat, bestämt och beställt ! 28april drar vi till Turkiet :D Såååå härligt! 28april till den 5maj :)



Det blir jag, Janne och Pappa och Eva som åker. Skönt :) Känns bra åka med dom. Man känner sig lite säkrare. Jag har ju bara varit i Grekland en gång och då var jag 12år.. Så det känns tyggt att åka med dom. Ska bli nice, bara njuta av värmen. All inclusive har vi beställt också, det verkar inte dumt :) Alanya heter staden, tror det kan vara huvudstaden om jag inte minns fel. Helt underbart iaf :) Längtar dit nu, -30 ute. Inte ens lite skönt. Blir bra kallt här inne också. Känns som om vi kanske har bara 18 grader lr nått :/ Inte bra. Nästan tur vi inte har en tempraturmätare inne så man inte ser hur kallt det är här inne. Vill inte veta :P
Janne är på jour (som vanligt) har haft typ 20st utryckningar sen i fredags :S Skönt att han kliver av på fredag så man får se han lite iaf :P Hehe! :) Jag sitter med en filt på mig i soffan, halleluja för bärbar dator! Skön att kunna sitta här i soffan (:
Har väl inte hänt så mkt idag. Jobbat förmiddag sen bara vart hemma, tvättat en maskin och diskat och lagat mat, sånt där trök som måste göras :P Mer händer väl inte nu.. Känner mig slö. För kallt att ta sig någonstans :S Brrr! Näe, -5 grader räcker för min del börjar det kännas som. 
Ska nog ta en bok och läsa nu :) Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0