Yeah Man!

Joda, det börjar lida mot sommar :D Idag låg jag ute och solade för första gången (i sverige) Riktigt skönt. Men det ska bli dåligt väder i helgen dock :/
Det var bessemerfesten i hofors i helgen som var. Blev två dagars;) Hade riktigt roligt! Älskar att vara ut och träffa människor. Bessmerfesten är ju året grej i hofors då alla nästan är ute. Öltält var det för hela slanten :) Skulle vara lite oftare bessemer ;)
Idag tvättade jag av min bil, den var bara liite gul efter all pollen :P Så den är säkert gul imon igen men det känns bra nu iaf :)
Jobbar hela helgen och sen mån tis också. Men sen på onsdag, vad händer då?! Jo det ska ni få veta. Jag, Malin får min första semester!! :D Ska bli så jäkla skönt!
Mina funderingar går just nu åt till en nyare bil :) Har kollat lite på olika och jag tror nog att det kommer bli en traktor igen, en volvo V50 :) Väldigt snygga måste jag säga. Den jag har nu börjar på att bli lite dassig lr vad man ska säga. Har väl tröttnat på den och så börjar det på att bli lite mkt skruva. Så en nyare bil blir bra :) 05 kanske det blir. Har en 98 nu så det blir skönt med en nyare :) 
Men nu är det dags för en uppfriskande dusch. Börjar kl:7 imon bitti så det är dags att göra sig klar nu. Så på återseende :)
Ha De!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vist blir det härligt med semester :))

2010-06-11 @ 12:46:40
Postat av: Malin

Det är underbart med semester :D

2010-06-16 @ 10:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0