Hey

I`m back :) Har återhämtat mig från förkylningen. Över en vecka sen typ :P
Har väl levt på, var till valbo igår och gjorde av med lite pengar :) Liite för mkt kanske men det funkar, hehe! :) Blev ett par nya jeans och några nya fräsiga tröjor och linnen. Ett par gladiatorskor också :) Skit läckra! Sen så var vi på Ikea och handlade lite smått och gott. P:zzon, syster och Lotta var med :)
Idag mina vänner har jag tagit ett stort steg framåt. Jag bestämde mig för att skaffa en ny mobil när jag såg P:zzons nya. Så det betyder att jag har gått från Ericsson till Nokia och den kom hem idag :D Var flera år sedan jag hade en nokia så skoja inte att den är klurig :) Hehe! Jag tror nog att vi kommer komma överens. Det är en nokia 6760 slide red. P:zzon har white :P Men jag blev så kär i hennes så jag blev en härmapa ;)
Har varit ledig sen i lördags morse men börjar imorgon och kommer jobba ganska mkt nu tills på onsdag :/ Tuffaste veckan på mitt schema nu men det ska gå bra. Det enda tråkiga är att Janne fyller år på söndag när jag jobbar lång dag :( Men blir nog kanske att fira honom på lördag för då slutar jag kl 15:15 iaf :) Hittade present till honom igår i valbo också så det känns bra :) Men nu ska jag lägga omkull mig i soffan och kika klart på Dr House med hjärtat (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0