Så det kan gå!

Sitter och kikar på det okända och slappar i soffan just nu.
Nu ska ni få höra vad jag har lyckats med. Haha!

Igår så var jag och handlade lite med P:zzon på arne. Tänkte inget på det utan jag betalade och åkte hem och vi spelade tv spel och käkade påskgodis :) Sen idag när jag ska hem från hofors så behövde jag tanka så jag åker till macken och ska ta fram bankomatkortet, men! Upptäcker att kortet är borta.. Ni kan ju tänka er paniken! Jag letade igenom hela plånboken vilket som inte är stor och i hela väskan men hittade det inte :S Så jag kom ju på att jag handlade sist på arne så jag åkte dit då i hopp om att jag kanske glömt det där och dom hittat det. Men nej.. Så då körde jag hem i panik kan jag ju säga. Väl hemma så var det datorn som gällde för att kunna se om pengarna var borta men det var de ej som tur var. Kollade ju här hemma oxå om jag inte lagt det här. Men nu så har jag spärrat jobbet iaf och ett nytt kommer nästa vecka. Så ingen skada skedd då iaf men trååkigt ändå! Grejen var oxå att Janne är på kurs i stockholm så först kände jag bara mig förtvivlad. Men han kommer hem imorgon iaf så då funkar det ju att jag inte har något kort (: Segt oxå att jag inte märkte det förns idag. Så det kan gå, haha :)
Nu gick tiden iväg, blev inne i det okända :P Trodde det skulle bli greys nu men ack så fel jag hade. De har nå special med CSI på 5an så inge greys idag :S Tråkigt! Så nu ska jag ringa P:zzon och kolla hur långt hon kommit på sin väg upp till Härjedalen.
Jobb imon sen är jag ledig hela påskhelgen :) Inte dumt, buden på påskmiddag på lördag hos Jannes familj :) Mums!
Glad Påsk ! 

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0