Hemma från Turkiet

Hey :) Nu är vi hemma igen. Kom hem i onsdags kväll.
Det har varit helt undebart i Turkiet. Helt klart värt pengarna :) Vi hade all inclusive så vi behövde inte bry oss om att leta på matställen.
Så våra dagar började med frukost vid 9 och sen upp och byta om och smörja in sig i solfaktor sen var det stranden som gällde. Där låg vi i tre timmar varje dag typ :) mer lr mindre beroende på hur man kände sig. Men jag har märkt att jag har lite svårt att bli brun :/ Men det har jag ju vetat förr men det märktes nu när till och med Janne blev brunare än mig. Haha! :) Han solar aldrig annars som man visste ju inte hur han skulle bli. Men han blev jätte fin i sin fina solbränna nu :) Var in i alanya och shoppade i tre dagar, sen orkade vi inte mer. De är ganska på en när man går förbi affärerna. De nästan drar in en. Hehe! :) Men vi lyckades pruta så jag känner mig nöjd (: Var väl cirka 25-30grader i skuggan. I solen var det väldigt varmt, tur vi låg vi stranden så vi kunde svalka oss i havet. Riktigt mysigt har vi haft det. Tagit det lugnt och myst (: Jag drack väl lite väl mkt när vi firade 30april så jag fick lite minnesluckor men annars så var det underbart :P
Men dock så fick vi ont i halsen. Jag har haft så ont både igår och idag så jag knappt kan svälja :( Måste ta ipren var fjärde timme och ändå funkar det inte så bra. Så idag ska jag göra något som jag kanske inte gjort på 5-6år, gå till doktorn! Har tid kl 16. Jag hoppas de hittar nått så jag får bort det. Det är inte kul att ha så här ont i halsen, det är fan värt att ta ett stick i fingret fast jag har fobi för det. När jag säger så är det illa!
Men det kommer bilder både här och på facebook från resan när jag orkar :)
Nu ska jag försöka få i mig en kopp te.
H a D e ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0