Tjena! Nu är jag tillbaks, tagit lite vä...

Tjena! Nu är jag tillbaks, tagit lite väl lång tid på mig kanske, men ibland har man inte alls tid. Helt sjukt (: Har massor med saker att göra för det mesta. Just nu sitter jag faktiskt och skriver på mobilen, ska kolla om mobilblogga fungerar :) Vore ju ganska nice så slipper man jämt ha en dator. Så vi får se när jag skickar det här om det kommer fram :) Ja som sagt har massor hänt sen sist. Jag har naturligtvis jobbat, sovit och ätit :P Vart till Gävle och festat med kompisar och sen så har jag och Janne köpt en Husvagn :D premiärcampade i helgen som var i utanför hofors vid en sjö. Så himla mysigt! Så jag känner mig riktigt nöjd. Kommer bli skoj i sommar :) Men nu ska jag skicka iväg det här så får vi se :) Ha De!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0