Heii !

Har precis klippt klorna på Dagny, ojoj vad hon inte gillar det fast jag gjort det 5gånger nu. Hon har inte kommit in i det än :) Hehe! Men det är ett måste så hon får vackert ta och lära sig.
Var till tandläkarn idag :-O På en koll bara. Och vet ni, inga hål! :D Det var ju ett glädjande besked. Vem gillar att laga hål liksom :P
Var igår in till Gävle och träffade madde med p:zzon och sofia. Riktigt skoj! Hade dagny med och sofia hade nisse  med sig. Dom lekte så bra så (: Var en trevlig eftermiddag. Var i augusti jag träffade madde sist och sofia ska vi inte prata om. Så det var behövligt :) Måste göras om snart!
Har jobbat mkt nu i veckan och ska jobba imon och på söndag också. Men kommer hinna med lite fest imorgon kväll :)
Nu tror jag att det är dags för mig att kanske ta en dusch så jag sen kan fortsätta mysa i soffan med mina goa djur. Janne är på jour han så han får inte vara med :P hehe! Får hoppas han kommer hem snart..
Häj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0