Shoo!

Ja men då har jag hittat lite tid och ork att sitta här (: Det har ju gått en tid sen sist men vad gör man när man har blivit mamma ;P Haha!
Det går då bra med Dagny :) Hon sover, äter bajsar och leker. Hehe! Idag så tog vi en promenad med koppel vid stora vägen. Så hon får vänja sig med att det kommer bilar. Hon var lite orolig i början men sen så gick det bättre :) Hon är väldigt snäll och ställer inte till med något precis. Lite olycker inne när vi inte hunnit ut men det är bara att räkna med. Hon är det bästa som hänt på länge :)
Idag har jag vart ledig från jobbet, ledig imon oxå. Jobbade dock hela helgen. Tredje helgen i rad jag jobbade. Men nu blir jag ledig helgen som kommer. Niice! :) Då ska det bli lite alkohol tror jag med gamla vänner.
Nästa vecka har jag tagit ledigt så jag kommer vara lite ledig. Janne har oxå tagit ledigt. Vi ska nog få fingrarna ur piiip;) och rusta i rummet på på nedervåningen som ska bli ett matsalsrum. Ska bli roligt :) Kommer bli något ljust på väggarna sen samma mörka golv vi har i vardagsrummet nu. Kommer bli fett bra tror jag :)
Det har väl inte annars hänt något skoj tror jag vad jag kan komma på.. Livet rinner på, man jobbar, städar, lagar mat, sover :P
Janne har jour så han är och jobbar just nu, han ringde för en stund sedan och sa att det kommer ta några timmar. Stackarn :/
Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kika på en film kanske(:
Ha De!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0