Min första egna hund :)

Chihuahua, minsta hundrasen, och en sådan ska bli min (: Kommer passa perfekt här hemma. Jag älskar att gosa med mina katter så det känns som att en knähund gör ingenting ;) HiHi!
Ska faktiskt dit och hälsa på imorgon. Så får jag se den lilla tösen igen innan fredag.
Ska åka till sandviken först och kolla efter lite mer saker till hunden, för jag har inte kommit på något namn än :S Finns såå många namn. Hon har ju ett namn också därifrån hon kommer så jag ska kolla imorgon vad de döpt henne till, om det namnet funkar lr om jag vill byta :) Iaf så ska jag kolla efter en liten tygbur som hon kan ligga i när hon kommer vara med i bilen :) sen en filt också ;) Ojoj, är så spänd och förväntansfull! Sen känner jag mig nervös på samma gång. Jag har ju aldrig haft en hund själv, så jag tänker på om jag kommer misslyckas lr nått.. Men det borde jag väl inte tycker jag :S Nej då, det kommer gå bra :) Man får ju komma ihåg att även fast hon är så liten så är det forfarande en hund som man måste lära saker och inte skämma bort allt för mkt. Har suttit idag och läst på internet om chihuahor till och med :) Hehe! Överambitiös kanske? ;P
Nog pratat om den lyckan ♥ 
Jag har varit på kalas idag, har faktiskt många som fyller nu i slutet av augusti och september. Så idag firade vi min pappa och min bror markus. Sen imorgon fyller min lilla kusin. Sen fyller mamma och Eva. Mkt är det men det är bara att hänga med :)
Sitter just nu och lyssnar på världens bästa band, Bon Jovi, enligt mig ;) Känner mig på topp, då blir det oftast en truddelutt av dom. Men nu är det snart dags att lägga sig i sängen och läsa lite kanske :)


 Avslutar med en bild på mina goingar :)

Sweet Dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0