Hey dude! My name is.........

Malin! ;P Tänkte att det skulle se lite roligt ut ;)
Jaha, här sitter en tjej som snart kommer bli hundägare. Knappt hundägare eftersom vår lilla sötnos är så liten :) Men det känns bra, en liten, som blir lätt att ta med sig :) Jag kommer att vara ledig hela veckan efter fredag så vi hinner lära känna varandra. Sen också för att hon ska lära sig att vara rumsren. ska bli spännande det här, hur bra det kommer gå :) Jag längtar iaf!
Nu har tankarna runnit iväg en stund :P Idag har jag jobbat iaf, 7:30-19. Ganska jobbigt så det är skönt att vara hemma :) Blir ledig sön och mån. Sen jobbar jag tre dagar sen är det FREDAG ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va mysigt med en liten hund :) förstår att du längtar till Fredagen! vi kommer så fort vi kan sen och tittar på henne =)

2010-09-05 @ 11:23:40
Postat av: Malin

Ja det kommer bli en mysig tid :) Helt underbart! Ja ni får komma så fort ni kan :)

2010-09-05 @ 11:35:24
URL: http://malinutans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0