Fönster, fönster och åter fönster

Då slutade jag jobbet imorse. Skönt att ha nätterna avklarade. Sov när jag kom hem sen så har vi fixat med våra innanfönster. Vi har ju ett ganska gammalt hus så då är det ju innanfönster då. Vi tar ju ur dom på sommaren så det inte blir så varmt :) Men idag så har vi putsat alla fönster och satt in alla innanfönstrerna. Så nu får vi nog det varmare här hemma. Det är inte dumt ;)
Vi gjorde kycklingsallad idag, gottigotta! Så nu finns det kvar, så jag ska ta med mig sånt till jobbet imon :)
På onsdag åker jag! Då är det dags för kryssning igen :) Birka paradise ska vi åka med. Har aldrig åkt på den båten så det blir spännande (: Vi kommer nog ha skoj, längtar lite faktiskt.. Men nu så ska jag kanske ta mig en solning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0