Har bestämt mig

Det blev inte sandviken idag. Madde ringde och vi surrade på ett tag och sen hade jag tvätt som skulle hängas osv. Så det blev ingen tid kvar. Så du hade tur P:zzon, Jag behövde inte ringa och väcka dig ;P Synd, haha!
Så nu har jag duschat och har fixat håret och sminket så nu finns det inget kvar att göra än att vänta ut tiden så jag får åka till Jenna och fira henne.. Plus att jag kommer få god smörgårstårta ;) Hon har i tonfisk och inga ärtor och sånt skit. Så den blir såå god :) Har inte ätit nå än och jag ska nog hålla mig tills jag kommer dit ;) Ska väl dit vid 16tiden. Sen börjar jag kl 21:15. Ska försöka komma ihåg att köpa mjölk med mig. Det är så gott så det är bra att ha med :)
Nu vette sjutton om inte jag åker snart..
Gym, skulle jag behöva börja på å.. Jag känner hur allt börjar hänga liksom :P Så det är något jag ska försöka börja med innan denna månad är slut. Nu är det slut på att bara ligga i soffan. Gymmet, here i come ;) Lr vad tror ni? Hehe!
Men nu så ska jag göra mig klar för avfärd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0