Helgen är slut

Då var helgen slut :) I lördags så blev det 40års fest. Hade skit skoj! Vi åkte dit till kl 15 och började med fika och smörgåstårta. Sen mot kvällen kom alkoholen fram på bordet.. Eva bjöd på slush, skiit gott (: Det var alkohol och juice typ. Sen så hade hon fryst in det och tog fram det då och blandade det med sprite och det blev gottigotti. Så vi söp på och hade skoj. Riktigt trevlig kväll.
Så söndagen ägnade man dagen åt att vara bakis. Såg filmen Män som hatar kvinnor då. Den var bra faktiskt. Så nu är det andra filmen som gäller.
Idag så drog Janne på kurs till sthlm, han blir borta till ondsdag kväll. Lite tråkigt men det funkar :) Är lite skönt att vara själv oxå :) Har P:zzon här nu, vi sitter vid en varsin dator, hon har med sin och jag sitter vid vår. Jag jobbade ikväll så jag tog med mig P:zzon hit efter det. Vi har gjort lite god mat, ädelostsås, bacon och spagetti. Riktigt gott. Nu har vi lite godis och cola som vi snart ska orka oss på :)
Natten är lång (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0