Hur ska helgen sluta?

Ja då var det fredag (: Och just nu vet vi inte om det blir utgång i Hofors eller om det blir en kryssning imorgon :S Jenna har fyllt år så meningen var att vi skulle festa och gå ut här hemma på krogen. Men så blev de sugna på kryssning så de håller på att ringer till viking line just nu. De provade Birka först med det gick inte eftersom vi är för unga :P Det är ju tydligen 23års ålder på helgen och vi är 21. Det känns som om att vi kan sköta oss faktiskt men men. De får väl tro att vi är för unga ^^ En annan börjar ju känna sig gammal liksom. Aja vi får se hur det går..
Blir mkt kryssningar nu, jag var på en för knappt en månad sen och så kanske det blir en imorgon. Sen ska jag också åka på en till kryssning den 7oktober med. så jag kommer bo på de sju haven snart ;P Då den 7okt ska jag åka med min låtsas mamma, hennes kompis och Mia. Så det kommer bli skoj det å :) Mia är lika gammal som jag och eva och katarina är partyglad :D
Igår hände inte så mkt, jag jobbade kväll. Idag ska jag också jobba kväll, men före det ska jag till kontoret för de ville prata med mig :S Vi får se vad dom vill.
Just ja, är kalas hos mamma imorgon.. Hmm, ja vi får se om det blir kryssning, isf får jag nog åka till mamma efter jobbet ikväll istället och gratta lite. Hon fyllde ju 45 förra fredagen men har kalas imorgon då (:

Hur det är blir så blir det partay imorgon i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0