Natt,natt

Snart dags för mig att åka till jobbet. Jag ska jobba vaken natt.. Slutar 7:30 imon så då får jag sova. Alltid lika skönt att få sova. Har jobbat natt i natt också. Jag sov till kl 14 idag och hade kunnat fortsatt sova.
Jag gjorde sprödbakad fisk och potatis idag, det var gott :) Synd att man inte äter fisk så ofta, det är ju gott om man gör det man gillar med fisken :) Aja, nu har jag spånat klart där:P
Har inget liv den här veckan känns det som. Jobbar mkt.. Men det ger ju pengar sen :)
Jag och Janne har varit och hälsat på hans kompis idag som nyss fått barn. Agnes heter barnet, gullig :) Nästan så man blir sugen själv. Men jag har inte tid än :P Hehe!
Jenna fyller på söndag, hoppas hon gör sin goda smörgåstårta med tonfisk :D Saknar den :) Har hittat en present till dig nu, fast du inte önskar dig nått ;)
Men nu har jag inte tid mer...


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hörru, du hade ju inte behövt köpa någon fattar du väl. Jag nöjer mig med att ni kommer och hälsar på :)

2009-09-11 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0