Nice

Nu var det ett tag sedan. Jag har varit sjuk och jobbat efter det så tiden har inte funnits :P
Sitter i soffan nu och kikar på sagan om ringen filmen och myser med melker :) Han är en jätte go kattunge faktiskt, helt underbar :)
Har shoppat också, har köpt ett par härliga stövlar, hade ett par förr när de precis kom ut men då var de ganska stora och inte direkt så snygga. Fanns bara i brun färg då också. Men nu så sitter de riktigt skönt och är dessutom snyggare :D Köpte ett rosa par och ett svart par :) Har bild här på de rosa.

Så de kommer passa bra nu i höst och vinter med. Längtar tills jag kan börja använda dem.

I söndags så fyllde min faster 50år. Då blev det kalas så det stod härliga till. Skoja inte att jag var mätt när jag åkte därifrån. Vi fick mat, glass, fikabröd och dessutom tårta. Allt detta fick vi i oss på ca 6timmar. Det var ganska jobbigt :P Men roligt att träffa släkten också :)
Var och kikade på film hos en kompis, emma igår. P:zzon var också med. Vi såg twilight.. Mums! :) Har sett trailern på uppföljaren No Moon, den verkar bra. Fast jobbig tror jag. Bella och Edward som trilogin handlar om verkar vara ifrån varandra. Inte bra, så vi får se. Jag ska då ta mig till biosalongen när den har premiär nu i december :) Vill gärna att sista filmen kommer ut på en gång också ;) 

 Var till Tigren`s möbler härom dagen med P:zzon och spanade in soffor :) Jag vet ju en soffa som jag har suktat efter länge, länge. Ända sen Jenna köpte sin, för det är en exakt sån jag såå gärna vill ha ;) Den är beige och brun. Divan soffa. Stor och hur skön som helst. Kommer passa så bra här hemma sen så. Det vet jag :) Vi får se när bara. Jannes merca är ju trasig nu så vi måste lägga pengar på den nu :/ Lite synd men men. en ny soffa får vi ju någon gång.. Ska tapetsera om också i vardagsrummet är det tänkt :) Jag ser framför mig hur fint vi kommer få det, skulle vilja ha det så nu men inte då. Nej, mercan går sönder istället så Janne måste skruva :P 
 
Jahopp, om man kanske ska ta och sola lite ;) Har solarium hemma, har haft det i en månad ca. Hur skönt som helst ska jag säga er. Bara man inte solar för mkt så man ser skitig ut så är det nice ;)

Imorgon ska jag ta en fika på hanssons med Emilia. Sen är det jobbet som kallar, kl 15-21:15. Ska hem till mamma och röka en sväng när jag slutar också. Så ser morgondagen ut :) Hem till Janne sen då och mysa lite framför tvn naturligtvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0