Kött på menyn

var det matlagning igång här för fullt :) Det blir kött, strips och bea. Sen en sallad med feta ost i oxå;) Är såå hungrig och det kommer bli såå gott! Har skjutsat Janne till sina arbetskamrater så han är i full gång nu. Få se hur fuller han blir ikväll, hehe! :)
Har inte gjort några större framgångar när det gäller bloggens utseende heller. Det knepiga är att enligt min dator så ligger sidmenyn längst ner efter alla inlägg som det inte ska, men enligt en kompis så låg det rätt och hon kollade på två datorer. Så jag ser bara att det är fel men det är rätt? Hur ser det ut när du kikar på min blogg?? Ser du sidomenyn längst ner efter alla inlägg lr ligger den jämns med? Konstigt det här.. Jäkla blogg :P
Ikväll händer väl inte så mkt mer än att jag titta på dumburken och mysa i soffan. Blir tidig kväll eftersom jag börjar 7 imon. Hoppas det blir tidig kväll. Vet ju inte när Janne kommer att ringa :S
Men nu måste jag titta till maten (:
H a d e

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den ligger lääääängst ner :P

2010-04-10 @ 15:04:27
URL: http://emelej.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0