I`m back!


Nu så är jag tillbaks igen :P Jag har haft en del att göra sen sist. Jobbat och sen så hade Janne semester förra veckan så då passade vi på att rusta i vardagsrummet :) Så det har vart en hel del att göra. Vi har målat lister, tapetserat, bytt golv och målat fönstrerna. Vi fick in alla möbler igår i rummet (: Vi har beställt en ny soffa också. Känns som om att den kommer passa perfekt :D Vi har ju tapetserat en vanlig beige/sand färgad tapet och sen så har vi ett mörkt laminatgolv med lite ljusa inslag i, ser ut som trä. Sen möblerna är mörkbruna så de passar skit bra med golvet. Har en blid på soffan här som vi ska köpa. Men det tråkiga är att vi fick beställa den och den kommer inte förns vecka 3 lr 4 :/ Bara för att det är jul och grejer. Tråkigt men men, vi kommer ju få den iaf :) Den kommer ju passa till både möblerna och tapeten och golvet. Tror det kan bli bra :)




Igår så var jag och kastrerade Melker. Stackarn! Tyckte så synd om honom men det är ju bäst. Så han inte börjar skvätta inne lr drar iväg när han är ute. Han hade ju tendenser till att börja skvätta inne. Gick bakom möbler och skrek. Så det var väl lika bra. Men det gick då bra. Han dreglade hela vägen hem bara. Haha! :) Såg så söt ut. Sen spacklade han omkring här hemma som om han hade tagit sig ett par groggar. Vägrade lägga sig och sova fast han var så trött, han gick efter mig och satt sig och blundade hela tiden. Så go :) Idag så verkar han knappt ha ont iaf, det är fett bra!

Ska börja jobba kl 15 idag också. Vet inte riktigt om det är jag som slutar kl 21:15 lr 22. Det märks. Börjar kl 7 imorgon bitti igen :/ Men jag var tvungen att byta skift för jag jobbade egentligen kväll imorgon men jag är "tyvärr" upptagen för jag ska ju på BIO imorgon kväll ! :D Twilightkväll. Längtar, längtar :)

Nu på morgonen har jag varit en riktig husmor, har tvättat, dammsugit och gjort mat och grejat :) Så nu är det väl dags för mig att göra mig iordning. Måste nog handla lite i hofors innan jag drar till jobbet :) Men jag kommer väl att skriva på fredag säkert och berätta hur jobbig lr underbar filmen New Moon var :)
Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0