Korv med Bröd is the Shit!

Då börjar mitt mys för mig själv ikväll :) Jag har precis ätit två korv med bröd. Gott :) Var längesen jag åt det så det var riktigt gott :) Brås på pappa? ;P Han älskar korv. Korv var i princip min matmeny hemma hos pappa när jag var mindre när han bodde själv. Haha! Korv med mos, korv med makaroner. När han slog på stort, då vart det hemmagjort tumbrödrulle ;) Ganska roligt :) Men jag är ju inte skadad för jag tycker ju om korv än så. Haha!
Jag skjutsade Janne till Dennis nyss också. Har bara hunnit hem och ätit korv. Så nu är han där och ska äta kräftor som sagt :)
Så nu börjar mitt mys, ska nog börja med att sola en stund och sen ta en dusch. Sen är det dags att ta fram godis och slå på 4an för lite Idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0