Längtar, längtar och åter längtar

Den 19 november kl 21:30 mina vänner är något att lägga på minnet. Då ska nämligen jag och några brudar på Twilightkväll! Vi ska alltså på bio i Gävle och grejen är att det är en specialare;) De kommer först att visa första filmen Twilight och sedan kommer de visa den nya filmen New Moon direkt efter den :) Den har ju premiär den 20nov och det hinner det ju bli efter att vi sett den första filmen. Så klockan 02 på natten beräknas biokvällen vara slut. Så jag längtar! :) Blir jag, P:zzon, Jenna och Mia. Kommer bli riktigt trevligt (:

Idag har jag jobbat fm.. Var trevligt för Emelie kom förbi med sin lilla bebis som bara är tre veckor gammal. Såå liten och söt. Så idag har jag hållt i bebis. Enya ska hon heta, (om det nu stavas så) Jätte fint namn. En trevlig dag. Jobbar fm imon också sen är jag ledig på onsdag. P:zzon mumlade något om att vi ska handla julklappar på onsdag. Få se hur det blir med det, vet inte riktigt vad jag ska handla riktigt :S Janne är klar och alla våra 12 syskon tror jag :P P:zzon är också klar och mamma :) Så det är väl pappa och eva, Jenna och Jannes föräldrar. Sen är det svårt att veta om man ska köpa julklappar till farmor och farfar och mormor och morfar.. Hmm. De är ju ändå äldre och de har ju oftast allt.. Så det krävs att tänka på. Så alltså är det iaf de här jag ska hitta julklappar till;

* Pappa och Eva
* Håkan
* Jenna
* Carina och Conny

Kändes som om att det inte var så många ändå :D Få se om jag kommer på några flera sen.. Melker och Mysak kanske ska få en varsin fluga runt halsen ;P Hehe! Men nu så är det dags att kolla på tv innan sängen. Känner mig ganska trött så det blir nog tidig kväll. Nu är det Sveriges fulaste hem, tycker om att titta på inredningsprogram så man får lite tips själv. Sen när man väl ska eller får :P göra om lite här hemma. Behövs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0