Melker, min Melker

Gud var jag har mått dåligt! Igår iaf blev jag riktigt orolig. Min lillmisse Melker började bli konstig i måndags. Hans blinkhinna fastnade på halva ögat när han försökte se och han blev skygg liksom. Han skyggade tillbaks med huvudet så det såg ut som om att han var handikappad. Vi trodde nästan han fått nån tumör! På tisdagen var det ganska lugnt men igår vart det sådär hela eftermiddagen och kvällen. Han gnällde till och med igår när vi låg i sängen så då gjorde det ont i hjärtat. Han ville inte gosa. Trodde nästan att det var nått allvarligt med honom. Man tänkte nästan tumör, men ändå att det måste vara ögat bara och att han skyggade bara för att han knappt såg. Så jag sov ganska dåligt inatt. Men när jag väl klev upp imorse så såg han ut som vanligt! :D Och idag efter jobbet när jag kom hem så mådde han också bra, ingen hinna för ögat, ingenting! Så nu mår han nog bra igen :) Måste ha vart nå med ögat. Vart torrt lr fått något i det. Så skoja inte att jag mår bra igen. Han har varit jätte gosig som vanligt ikväll :)

 Melker :)

Han blev 7månader för tre dagar sen, han blir så stor farbror Melker :) Här på kortet ligger han och vill bli klappad på magen, han älskar att bli klappad på magen :) Melker min Melker ♥ all kärlek till dig idag. Vad skulle jag göra utan mina missar¿?

Jobb hela helgen iaf, så det kommer inte hända något speciellt. Har julpyntat idag förresten. Så mysigt! :) Nu är julstämningen på max ;) Men ta en cigg och sova kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0