Så bra!

Bättre sent än aldrig.. Men ni ska veta att jag har varit på bion iaf. Så nu har jag sett New Moon. Så bra! :)
Filmen slutade ändå bra, för de går skilda vägar först men sen så ordnar det sig typ. SÅ bra film. Längtar till nästa. Den kommer i juli nästa år tror jag. Så såå länge behöver man ju inte vänta :P Ska börja läsa andra boken nu när jag sett filmen :)




Idag är jag ledig, enda dagen ledigt den här veckan :/ Men det går. Blir ledig 6dagar sen från och med onsdag nästa vecka :) Så då ska jag hinna göra lite skojiga grejer :)
Håller på att tvättar nu.. Ska väl försöka orka med att dammsuga också ;P
Vi köpte en ny tv och en digitalkamera igår förresten! :) Vi har haft en tjock tv i vardagsrummet men nu ska har vi köpt en platt tv, Janne tyckte det var dags. Haha! :) Vart bra, en 37tum så den fick plats i skåpet :) Digitalkameran var skitbra, vi är ju van med mobilerna bara. 10megapixel är det i den. Lovely :)
Jag funderar starkt på att vi kanske ska köpa oss en nintendo wii :) Är så sugen på att spela super mario, Roligaste spelet ever :D Vi får se, vi får se.
Men nu är det dags att göra nått annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0