Attans!

Tror ni inte jag har lyckats idag.. Jag har lyckats fått parkeringsböter idag, i Hofors! Av alla ställen :P 300kr.. Inte hela världen men ändå. Känns ju ganska onödigt. Jag skulle på kurs idag och det var på hantverkan alldeles där mamma bor så jag parkerade min bil utanför mamma där jag och många fler alltid parkerar. Jag var inte alls ivägen på nå vis. Men då kom lapplisa, lr lappfittan? :P Visste knappt att man inte fick stå där. Men men. Det var ju min otur då... Min bror står ju där med sin bil mkt mer än vad jag gör. Men så råkade jag vara smart och tänkte att jag kunde ju stå där medan jag var på kurs. Men nej, jag blev 300kr fattigare. Så surt! :/ Så inte så bra dag för mig..
Annars så gick det bra idag på kursen iaf. Lite onödiga grejer kanske. Men trevligt iaf :)

Gissa vad som har
säsongspremiär ikväll kl 21!?! Greys`anatomy! Äntligen, äntligen :) Nu strax blir det Idol också. Så nu finns det ingen tid att sitta här mer (:

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja visst va Grey´s bra? Tror nog att vi måste ha en begravning för george :P

2009-10-02 @ 09:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0